pondelok 4. januára 2016

Knižná výzva 2016

Ahojte, po dlhej pauze som tu zas a prinášam článok o Knižnej výzve 2016. Do minuloročnej výzvy som sa nepríhlasil, pretože som začal čítať až okolo Marca a o žiadnej som nevedel :D. Minulý rok sa mi podarilo prečítať krásnych 26 kníh a z toho len jedna alebo dve ma dosť sklamali. Jednou z nich je Zostaň so mnou (nechápem ako taká sporostosť môže niekoho baviť, aspoň že to malo 190 stán).


Tento rok by som chcel prečítať 50 kníh. Veľmi dúfam, že sa mi to podarí ale neviem, neviem. 


Knižnú výzvu organuziju Ells z blogu, ktorý nájdete po kliknutí tu







2 komentáre:

  1. Pre mňa bola kniha Zostaň so mnou príjemné prekvapenie. Bolo to veľmi ľahké čítanie a nenudil som sa. Ale neviem prečo si to nazval sprostosť a že ako to môže niekoho baviť. Ak ta to nebavilo tak v pohode ale nebudem tú knihu hneď urážať.
    Prajem veľa šťastia pri plnení knižnej výzvy. Ja sa do takýchto vecí nezapájam pretože ja sám neviem koľko kníh asi prečítam ročne a ani ma to nezaujíma. :D Ale pekný článok,
    Mildo z http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Knihy neurážavam, viem, že sa každému páči niečo iné ale toto je výnimka lebo to bolo fakt zlé. Je pekné, že čítaš a nekontroluješ koľko si prečítal. To je vážne super :). A ďakujem

      Odstrániť