štvrtok 3. septembra 2015

After: Bozk



Originálny názov: After
Spisovateľka: Anna Todd
Počet strán: 584

Vydavateľstvo: Yoli 


Knihu si môžte zakúpiť tu
Ďakujem Yoli, za poskytnutie recenzného výtlačku. 

Anotácia: Tessa je slušne vychované dievča, ktoré randí s milým, spoľahlivým chlapcom. V živote má jasný cieľ, ambície a matku, ktorá dohliada, aby to tak zostalo. Lenže hneď v prvý deň na vysokoškolskom internáte narazí na Hardina, chalana so strapatými hnedými vlasmi, sebavedomým britským prízvukom a s pírsingom v pere a ten jej nabúra všetky ideály, v ktoré dovtedy verila.
Hardin však zďaleka nie je ideál. Je drzý – dokonca až po hranicu krutosti. Vzhľadom na jeho správanie by ho Tessa mala nenávidieť. A aj nenávidí, až kým sa s ním neocitne sama v jeho izbe. Stačí jediný bozk. V jednej chvíli jej Hardin vraví, aká je nádherná, no vzápätí trvá na tom, že pre ňu nie je ten pravý a odstrkuje ju. Napriek svojim bezohľadným spôsobom Tessa pociťuje neodbytné nutkanie preniknúť mu hlbšie pod kožu a pod nánosom lží objaviť skutočného Hardina. 
Tessa má dokonalého priateľa. Prečo sa teda usiluje prekonať vlastnú urazenú pýchu a zbaviť Hardina predsudkov o poctivých dievčatách? Prečo dovolí, aby jej ubližoval? Žeby v tom bola láska? Tessin život už nikdy nebude taký ako predtým...

O čom to je: O NIČOM. Dievča (pripomínam je to vysokoškoláčka, ktorá sa zamiluje ako
nejaká šialená pubertiačka -.-. Vážne Anna? To si nemohla vybrať aspoň stredoškolské prostredie? Aspoň aby to bolo trochu uveriteľné??), ktorá sa zase rýchlo zamiluje a nič viac? A čo? Takýchto príbehov tu už boli stovky. Aj keď viem... dobre....dobre, každá kniha je niečim zvláštna a výnimočná ale tu tie veci nemôžte vidieť, kvôli tomu, že im zacláňajú tie horšie.
Napríklad v anotácii: narazí na Hardina, chalana so strapatými hnedými vlasmi, sebavedomým britským prízvukom a s pírsingom v pere a ten jej nabúra všetky ideály, v ktoré dovtedy verila. To akože predtým nebola na základke alebo na strednej škole?? Predtým jej nič nenabúralo tie jej ideály? NO to nechajme tak a radšej prejdime k deju,ktorý bol nulový a nudný. Tak dej: Tie WTF momenty v knihe, keď ste si mysleli, že ste múdrejší než hlavní hrdinovia. Prečo, prečo musela až tak doj*bať celý ten dej? Ano, bolo dobré, že mal nejaké tajomstvo a že bol sexy, ale celé to bolo tak strašne zlé a divne napísané.

Môj názor: Táto kniha mi fakt nesadla, ako ste si už všimli... nebude to tým, že som chlapec
. Nie, dobre? Nemám rád, keď toto ľudia hovoria. Ale mojou recenziou sa vôbec nenechajte odradiť. Veľa ľudom sa táto kniha páčila to len ja a pár ďalších vybočujeme.  A ešte jedna vec: Prečo to je fanfict na One Direction??? A prečo je akože Harry Styles hlavná postava?? Keby nebol, tak by mi tá kniha možno prišla menej zlá, pretože pre mňa je Harry Styles gay. Tak to bude a tak to aj bolo. Už len čakám,kedy to vyhlási svetu. Keby to bol gay fanfict, tak by to bolo úžasné a dal by som tomu minimálne 4 hviezdičky, už len kvôli tomu, že to je o gayoch. Takže by to bolo určite sladké a krásne a všetko, čo k tomu patrí  :).... 

Moje hodnotenie: 1/5

PS: Trvalo to Anne dlho napísať, ale vymyslieť príbeh jej podľa mňa netrvalo ani minútu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára